07 אפריל, 2011

מבשלים 2011


את תערוכת מבשלים של שנה שעברה פספסתי בגלל טיול לפריז (זה כמעט נשמע נורא, אבל סמכו עלי - זה לא). השנה ביקרתי לראשונה בתערוכת מבשלים, שהיא תערוכה המיועדת לחובבי עולם הבישול והאפייה והאמת, גם לאלו שרוצים להנות מאווירת קניות של כלי בית וטעימות של ירקות מטוגנים בכף אחת של שמן במכשיר חדש חדש חדש מומלץ מומלץ מומלץ (לא על ידי, בכל אופן). בשעות הבוקר היו הרבה מבקרים, לא הרבה כפי שציפיתי שיהיו יחסית ליום הראשון של התערוכה, אבל היו. אני מניחה שבשעות הצהריים-ערב היה יותר עמוס.


בכניסה לתערוכה, שורה של שפים מתוקים מברכים את הבאים. אהרוני בסיר נודלס מדהים, צחי בוקששתר על המבורגר, רות סירקיס וכמה מספריה ואפילו אייל שני עם פיתה ביד וארגז עגבניות שהמתיקו את שהייתו בקירות זכוכית, כולם מפוסלים מבצק סוכר וצבועים בצבעי מאכל בסטודיו של טל צפריר המדהימה, שכמובן היתה שם וזכיתי למסור לה את שלל איחוליי והערצתי כלפיה על סבלנות אין קץ.


בהמשך נמצאת הבמה המרכזית, שלא ממש התרשמתי ממנה ולדעתי הפורמט של שנה שעברה - סדנאות לימוד אליהן נרשמים מראש - יותר מוצלח. הרבה אנרגיות טובות, הרבה אנשים שאוהבים אוכל והמטבח שלהם השתדרג במכונות אספרסו יפהפיות, סכינים וסירים בשלל הדגמים, מקררים חדשניים, תבניות צבעוניות ומוצרי מזון שנחמד לקנות שם אבל יש גם כאן.


אז אם הלכתם, בטוחה אני שנהנתם. אם לא - שנה הבאה, אבל חובה ללכת עם אנשים שאוהבים את המטבח לפחות כמוכם. ו.. תכינו את כרטיסי האשראי, קשה לעמוד בפיתוי. היו הרבה מבצעים וכמו שבסופר אנחנו לא עומדים בזה, גם שם עגלת הקניות תתמלא די מהר (ואין שם עגלות).
קוראים יקרים - מעכשיו אפשר לעקוב אחרי הבלוג גם דרך המייל. מצד ימין למעלה ב"עקוב באמצעות דוא"ל" הכניסו את כתובת המייל שלכם, לחצו submit ואשרו את ההודעה שתגיע אליכם לכתובת שעודכנה ע"י לחיצה על קישור באנגלית לאישור.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה