22 מרץ, 2013

טעימה מקומית - מזרין MAZZARINE

הפעם ביקרתי באחת הקונדיטוריות האהובות עליי - מזרין. חוץ מאידלסון10, גם למזרין יש פינה חמה אצלי בלב. שם תמצאו את אחת הויטרינות היפות, המגוונות והמעניינות שיש בין שלל הקונדיטוריות ברחבי הארץ ואפשר אפילו לומר בלב שלם - פטיסרי. אלון גולדמן מייצר תכשיטים אכילים (ולא מהסוגים שנראים מליון דולר אך טעימים שקל תשעים, כמו בכמה מקומות שנתקלתי בהם).

לא היה קל לבחור. אחת בודדה, ססיליה שמה, כאילו חיכתה רק לי. יפהפיה. סבלה ברטון אפרסק - מסקרן. מרמלדת פטל - אוהבת. מוס שוקולד לבן לימוני - בחרתי.



מדובר בקינוח עדין מאוד בטעמיו, כיאה לפטיסרי הצרפתי, כך שגם אם אתם לא מחובבי הטעמים הפירותיים תוכלו ליהנות ממנו. מוס השוקולד הלבן רך ונעים, הסבלה ברטון במרקם מדויק (בצק שהוא בין פריך לבחושה), האפרסקים היו לטעמי יותר בשביל המרקם ופחות בשביל הטעם ובהחלט עשו את העבודה. והמרמלדה..


לרוב אני אעדיף מרמלדה נטולת גרעיני פטל קטנים מציקים ולא לעיסים, אך כאן זה היה נהדר. איכשהו הטעם ה"פטלי" לא השתלט על הקינוח העדין הזה. שכבת המרמלדה הדקה נתנה בדיוק את מידת החמצמצות ש"ססיליה" הייתה זקוקה לה.


וטעימה נוספת לכבוד פסח (מזל שיש תירוץ)..


עוגת פרג, אגוזי לוז ומרמלדת פטל נטולת חמץ. בוודאי שחובבת (מזה חובבת, מטורפת) פרג שכמותי תבחר בעוגה המנוקדת הראשונה שתראה.



עוגה סופר עסיסית, מפוצצת גרגרי פרג שלמים שמתפצפצים בפה עם כל ביס. אגוזי הלוז השתלבו נהדר עם טעמו הנפלא של הפרג ובינינו, איזו חגיגה לפה - עסיסיות, התפצפצות ותוך כדי נגיסה באגוז שהתרכך בעוגה.
אם מוכרחים לומר משהו, אז הציפוי לא הרגיש מרמלדי וגם לא פטלי, אבל זה לא היה חסר לי. 


בקיצור ולעניין, לכו למזרין. מה לכו - רוצו! חגיגה לעיניים ולחך!

MAZZARINE  - האתר




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה