08 ינואר, 2013

2013 כבר אמרתי?



תמיד זה קורה עם תחילתה של שנה חדשה. מסתכלים אחורה ועושים מעין חשבון נפש, האם עשינו מספיק? האם עשינו בכלל? איפה טעינו והיכן אנחנו צריכים להשתפר.
פעם אחת, לשם שינוי, הייתי רוצה שנחשוב על הדברים הטובים, על מה שהשגנו השנה. על הדברים שיכולנו בקלות לוותר עליהם אך התעקשנו שלא. הרעיונות הטובים שלנו. המקומות שהעזנו בהם, האנשים שליוו אותנו והדברים שלמדנו. אני יכולה לדבר ארוכות על כל החלומות שעדיין לא הגשמתי או החוויות שעדיין לא חוויתי, בטוחה שגם לכם יש כמה כאלו. אבל לא היום, כי היום אני רוצה לחשוב קצת יותר חיובי, להפסיק להתעסק בדברים שלקחו אותי צעד אחורה ולהתמקד בדברים שייקחו אותי שני צעדים קדימה. 

יש לי הרבה רעיונות ותכנונים לשנה אליה נכנסנו (במזג אויר קצת סוער). ועכשיו עם כל המחשבות החיוביות והאופטימיות, אפשר לענות על כמה שאלות נחמדות שנתקלתי בהן, אשר מסכמות את השנה שהייתה:

מה הזיכרון היפה ביותר שלך מהשנה שחלפה?
איזה מקום (פיזית) היה המרכזי בחייך השנה? 
מה תקוותך לשנה החדשה?
מהו השיר ממנו הושפעת השנה? 
איזו תמונה עולה בראשך כשאת/ה חושב/ת על השנה שחלפה?
תאר/י את השנה החולפת במילה אחת.

זהו, מסיימים בלי סימני שאלה. שתהיה שנה נפלאה וכמובן מתוקה.

איריס


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה