04 מרץ, 2011

עכשיו טוב


נגמרו המבחנים, אני מרגישה הרבה יותר טוב ואני מתכוונת לכבוש את המטבח מחדש! קצת לאבק את המיקסר, לחמם את התנור ולהתחיל לחשוב מה מתחשק לי להכין. אני פותחת את החלון אל ערוגת התבלינים הצנועה שלי ועדיין לא מאמינה איך הנענע שהייתה נבולה וגוססת (כי שכחתי להשקות אותה במשך שבוע  שלם) הצליחה להתרומם ולגדול שוב. איזו יכולת נפלאה יש לנענע, אפילו כשהמצב נראה אבוד יש דרך חזרה. אפשר לשקם. אצל הנענע זה יותר פשוט.. משקים פעם ביום והיא מעלה את עצמה מהתחתית, אצלנו זה קצת יותר מסובך.



קרם הברולה (עם וניל אמיתי) היה מתוכנן לקינוח שוקולד, למקרון ולמרשמלו תוכנן אותו גורל - להאכל כפי שהם, התותים היפהפיים כרגיל נועדו למליון דברים אחרים וכך נולד טראט תותים וברולה בקרם שקדים. ההכנה של הטארט, קרם השקדים וכל השאר היה מאוד מהיר. מה שעיכב אותי היה סידור התותים. יש כל כך הרבה דרכים להניח את התותים בצורה מעגלית, שאתם פשוט לא מתארים לעצמכם. אבל פחות או יותר כך היה נראה הטארט אצלי בדמיון לפני שניגשתי להכנה. זה בדרך כלל לא קורה, כי תמיד ברגע האחרון אני משנה הכל.



הטארט הזה מזכיר את האביב. אמנם אנחנו עדיין בחורף והתותים הולכים ונעלמים, אבל יש בו משהו שמזכיר שדה פרחים מלבלב ובכלל הוא מאוד מרענן. כמובן שתכננתי לעטר אותו בגבעול נענע אמיץ ושכחתי. אבל זה בסדר, יש לי הרבה תכניות לגבי הנענע השורדת ואני מקווה שגם בהן היא תעמוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה