11 פברואר, 2011

Valentine's day



נכון שאנחנו לא צריכים יום מיוחד בכדי להביע את אהבתנו במילים.. אבל כנראה שכמעט כולנו כן צריכים את היום הזה בכדי להביע את אהבתנו במתנות. זה לא באמת חג, אבל למה לא לחגוג ? האמת שמבחינת אפייה, אני לא ממש מחכה ל"יום האהבה" כי בדרך כלל אני לא מכינה עוגות עם סמלי אהבה ברורים. לפעמים זה די מעצבן, העוגות הורודות-אדומות הבוהקות, מלאות בסוכר בצורת לבבות וכמות אדירה של צבעי מאכל בכל ביס. פעם, פעמיים בשנה. לא יותר. לזה אני כן מוכנה. וגם הפעם נערכתי עם כמה רעיונות מראש שאף אחת מהן לא באה לידי ביצוע. היה חסר ביצים, קניתי ביצים, הכנתי בצק רבוך.



עוגות עם שוקולד, תותים, קצפות, דובדבנים.. אלו העוגות שמככבות ביום אהבה. מתחשק לכם דווקא להכין עוגת גזר עם קיווי ? תדחו את זה בעוד שבוע. אין סבלנות, אני מבינה. גם לי לא ממש היה סבלנות לזלף לבבות, כי ידעתי שהן יהיו במלוי קרם ורוד, עם תותים וסוכריות. זה לא כל כך נורא, זה פשוט קצת יותר מדי קיטש בשבילי.



למרות הכל, אין יותר רומנטי מלקבל עוגה בחג האהבה. אז שווה וכדאי להשקיע במשהו מתוק ומפנק.. גם אם לא מתחשק לכם להכין, רוב הקונדיטוריות ערוכות ליום זה ותוכלו למצוא בהן כמה עוגות עם מוטיב מרכזי - אהבה.




ולך.. שלא היית בטוח. 14/2.
חג אהבה שמח 3>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה