30 ינואר, 2011

financier



אם יש משהו שתמיד יש לי בצד ובכמויות, זה חלבונים. חלבוני ביצה הפכו להיות שאריות בהרבה מטבחים. נכון, הם ברובם מים וכמה כבר אפשר להכין מהם נשיקות ומקרונים.. בסופו של דבר, אנחנו רוצים לנצל את החלבונים. ואל תקראו להם מיותרים, לא יפה. פיננסייר הוא פיתרון מעולה. חביתת חלבונים גם כן, אבל על כף המאזניים - הפיננסייר מנצח ובגדול (אצלי, לפחות).


הצבעוניות המשגעת של אדום התות, ירוק קרם הפיסטוק וזהבהבות הפיננסייר, עלתה לי בדקות ארוכות מול המסך בנסיון להחליט איזו תמונה תיכנס ואיזו תשלח לסל המחזור. כמעט כולן מצאו חן בעיניי והיה קשה לוותר. לפעמים הצילום שואב הרבה מאוד אנרגיות. איך לצלם ובאיזו זווית, מה אני רוצה להראות ומה לא.. יש פה הרבה מה ללמוד. בסיום הצילומים הדרך היחידה שלי להרגע, היא להשחיט את שלמות העוגה. לקחת מזלגון, לחתוך את העוגה בצורה אסימטרית ולהנות מכל ביס.




זהו, הגיע הזמן לחזור ללמוד. ההפסקות שלי בין הפרקים הארוכים הן בדרך כלל באפייה. זה מרגיע את הנפש ומאפשר לי ללמוד בשקט. ובכלל בתקופה חורפית שכזאת, הכי כייף להיות במטבח. התנור נותן חום והעוגות נותנות אהבה..




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה