22 ינואר, 2011

אמריקה

בראוניז - יותר אמריקה מזה, יש? משהו בפאד'גיות בנימוחה שלו כנראה עשתה לנו את זה ובגדול. כל מי שיש לו נגיעה באפייה הביתית הכין לפחות פעם בחייו בראוניז. גם בקונדיטוריות אפשר בקלות למצוא את עוגת הבראוניז בין אם בבלוק ובין אם בבסיס עוגות מוס למיניהן. רוב הזיכרונות שלי מהבראוניז הם זכרונות של בית. היה לי מתכון כזה שנורא אהבתי. הוא היה קל ונהדר לאותה תקופה. היום אני כבר לא משתמשת בו ולא כי הוא פחות טוב ממתכונים אחרים, אני פשוט ארגיש כמה צעדים אחורה מהיום. זה נכון, רוב המתכונים של הבראוניז הם כמעט אותו הדבר, לכל אחד יש את השטאנץ שלו, אבל מרובם מתקבלת תוצאה שאפשר לחיות איתה ואפילו בשלום. את המתכון ההוא אני מעדיפה לשמור בצד, אולי ביטחון יתר בעתיד יאפשר לי להתעניין בו שוב.



ריבוע או מלבן אלו הצורות המקובלות לבראוניז וזה דיי ברור למה - כי הכי טעים להתחיל לאכול מהשפיץ! בבראוניז עגול משהו ירגיש חסר, בראוניז משולש יגמר מהר ובראוניז אליפטי זה סתם מוזר. או.. שלא. לא יודעת, אני סתם מנחשת. לי הכי הגיוני זה בראוניז מלבני, אך הריבוע יותר אסתטי. תראו איזה יופי הוא הצטלם, עשה פוזות והמצלמה אהבה אותו.


לא גיליתי את אמריקה עם הבראוניז הללו וגם שירים של ג'ו דאסן שמתנגנים אצלי בראש במהלך הכתיבה מזכירים לי יבשות אחרות, אבל בביס אחד הכל נשכח. כל מה שייחלתי לעצמי למצוא - מצאתי. יש הרבה נחת בבראוניז האלו ולמרות שהם מלאי אנרגיה (=קלוריות), אני רק רוצה לשבת איתם קצת, לעשות הפסקה. מזל שהם לא משולשים..

תגובה 1: