22 אוקטובר, 2011

החלטות


איזו השפעה אדירה יכולה להיות להחלטות שאנחנו בוחרים. השבוע היתה החלטה מיוחדת שהביאה כל כך הרבה אושר לכל כך הרבה אנשים ובמיוחד לאדם אחד מיוחד - גלעד שליט.
בסופו של דבר ההחלטה היא שמקדמת אותנו ומביאה אותנו קרוב יותר למקומות בהם אנחנו מקווים להיות.



 השבוע גם לי היו הרבה החלטות. אחת מהן, קטנה כזאת, היתה לא להשליך את הפטיפורים האלו לפח. כן, לפעמים אני מכינה הרבה מאוד דברים ופשוט אין לי זמן או כח לקשט את כולם ולצלם את כולם. והפתרון לכך שהפריזר שלי לא יקרוס הוא פשוט, לזרוק. עכשיו, אני מסתכלת על היפהפיות האלו וחושבת לעצמי כמה טוב שהחלטתי לתת להן את הצ'אנס שבהחלט הגיע להן.
מדובר בעינוגי שוקולד קטנים. טראפלס אפויים, אם תרצו. חשוב שפטיפורים יהיו טעימים, אבל לא פחות חשוב - שיהיו יפים. השקעה בפרטים הקטנים היא מאוד חשובה, כך שאם התמונות עשו לכם חשק, תשאירו גם זמן לפיצ'פקס.

 

שיהיה שבוע מלא החלטות ובשורות טובות.
איריס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה