08 אפריל, 2011

מה נשתנה?



לכבוד פסח (כתירוץ) עיצוב הבלוג התחדש והשתנה, לטובה בעיניי. כמה כייף להתחדש ולחדש! תחושת הרעננות שהציפה אותי לאחר שסיימתי ועדכנתי את העיצוב החדש, פשוט ממכרת. זה קורה לי גם בתחום הקונדיטוריה, כשאני מכינה משהו חדש, או מחדשת משהו מוכר ואני לומדת המון. הרצון להתחדש הגיע לי בעקבות פיננסייר אוכמניות וקרם שוקולד לבן שהכנתי. כבר הכנתי פיננסייר (פיננסיה, אם תרצו) בצורות שונות שנחשבות יותר "רגילות" מצורה עגלגה, בעלת שקע וקטנטנה שכזו.


זה מדהים כמה תבנית נותנת השראה, אבל גם מכוונת. אין ממש חופש בקווי הדמיון כאשר לתבנית צורה ספציפית עם אתרים פונקציונליים שמטרתם ברורה מאליה. פתאום זה מרגיש כמו נוסחה מתמטית שקשה לחלוק עליה, אבל כל ההצלחה היא בלנסות. נפגעי "בני גורן - 5 יחידות" בוודאי כבר עברו להתעדכן אם מחר יהיה שרבי או גשום. תעדכנו גם אותי, טוב?


כבר חשבתם על איזו עוגה להכין לערב החג? אני מתלבטת בין פטיפורים לעוגה. בכל שנה זו עוגה אחת גדולה שתספיק לעשרות האנשים הסובבים את השולחן. אבל אחרי ארוחת חג גדולה, ביס או שניים מביאים את הצורך במתוק לסופו. בינתיים אני מנצלת את הקמח שנותר לי לתענוגות הגוף והנפש. וכהרגלי, מתקשה להחליט מה להכין קודם..


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה