07 מאי, 2012

טעימה מקומית - עוגות דה לה פה


הפעם במסגרת "טעימה מקומית" הגעתי לקונדיטוריית "עוגות דה לה פה", סניף ברמת גן. המקום קטן וחמוד בעל ויטרינה המציגה מבחר טארטלטים ועוגות מוס אישיות. המבחר אינו עצום אך די כולל. כלומר, משהו עם פרי, משהו עם שוקולד, משהו עם גבינה.. הבנתם. 



המוכרת החביבה הסבירה בקצרה על המבחר, מכל מה שהמליצה בחרתי דווקא בזה שלא קיבל התייחסות. טארטלט מכוסה כיפה לבנה, סדק קטן בצד שנראה כמו סוג של התפרצות שמבטיחה משהו טוב. "זה טארטלט מרנג, אוכמניות ושוקולד". נשמע לי מאוד מענג ובדיוק כל מה שאני אוהבת. המתיקות, החמיצות, המרירות והפריכות. הרגשתי את זה על הלשון.. נשמע מדהים, לא? אז"ש.



עכשיו לטעום. הבצק הפריך היה טעים, לא יותר. צ'אנקים גסים של שוקולד מריר ואוכמניות הונחו מעל שכבה לא נדיבה בעליל של קרם שקדים. מעל כיפת מרנג שכיסתה את התוכן. המרנג בחלקו החיצוני היה יבש וקריספי וחלקו הפנימי רך ו"מרשמלואי" - דבר שנשמע מאוד נחמד ומעניין, אך לא ממש עשה את העבודה. בסך הכל נותרה תחושה מאוד לא נעימה של יובש. היה חסר משהו רטוב, משהו רך שיחליק על הלשון ויעטוף את החך. יכול להיות שמדובר באפיית יתר, או שאולי "נפלתי" על מוצר לא טרי. בכל מקרה - טעון שיפור לחלוטין.



בקיצור ולעניין. לא נהינתי. ולדעתי גם מי שאינו אנין טעם במיוחד לא ממש ייהנה מהמנה. בטוחה אני (ואפילו יודעת   !) של"דה לה פה" יש דברים אחרים הרבה יותר טובים להציע, ולכן אמליץ לכם לוותר על טארטלט זה. מקווה להתנסות טובה יותר בפעם הבאה..


קישור לאתר: עוגות דה לה פהhttp://www.delape.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה