25 אפריל, 2012

פרלין פרלינה


אחת החוויות הפחות נעימות שלי היא בהכנת פרלינים. כל ההתעסקות ה"מלכלכת" הזאת לא עושה לי את זה. כמובן שכמו בכל דבר, צריך הרבה תרגול בכדי להשיג תוצאה מושלמת' אבל דרך מושלמת היא לא פחות חשובה! גייסתי את חברתי המוכשרת שגית (או שיותר נכון היא גייסה אותי :) למשימה ויחד ייצרנו פרלינים. 






הפרלין הכי מתבקש - פרלין עם פרלינה. כלומר, מחית נוגט אגוזי לוז. יש מישהו על פני כדור הארץ שלא אוהב נוגט? אני לא מאמינה. זה פשוט חומר גלם יוצא מן הכלל גם בטעמו וגם בגמישות שלו בעולם הקונדיטוריה. משתמשים בו בגנאשים לפרלינים, במילוי עוגיות, בעוגות בחושות ובעוגות מוס. אמנם הוא לא זול, אך שווה את ההשקעה. 







מלאכת הפרלינים הסתיימה עם היפהפיים הללו ועם הרבה מים חמים וחשק למלוח. פרלינים רבים חוסלו במהלך הצילומים. נסו אתם לצלם מבלי לקחת ביס ועוד ביס. לי היה מאוד קשה אך לבסוף הצלחתי להגיע לתוצאה שלפניכם. והאמת, נהניתי לצלם אותם. עושה חשק, נכון?

                                           חג עצמאות שמח, או כפי שאיחלו לי היום, חג יום הולדת שמח !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה